آبرسانی به روستاهای بخش شهیون دزفول  تقویت و پایدارتر شد

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: آبرسانی به روستاهای بخش شهیون دزفول تقویت و ذخیره آب در مخازن مربوط به روستاههای این بخش پایدارتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «مصطفی اسماعیل سالم» امروز در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به روستاهای بخش شهیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش ذخیره سازی مخازن تامین آب شرب روستاهای بخش شهیون دزفول از ماه گذشته طی برگزاری جلسات متعدد با صنعتگران و اعضای شوراهای روستای بخش شهیون با توجه به اهمیت این موضوع، تقویت ذخایر آب مخازن این روستاها در دستور کار کارگروه فنی ابفا منطقه دزفول قرار گرفت.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول افزود: در این راستا با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط اکیپ بهره‌برداری ضمن افزایش دیماند برق با نصب ۲ ترانس جدید و افزایش ۴۵ کیلوواتی، تعویض ۲ عدد پمپ ۷۵ کیلووات و جایگزینی ۲ پمپ ۱۱۰ کیلووات و همچنین تهیه ۲ تابلوی برق مناسب با پمپ‌های جدید، خوشبختانه شاهد افزایش ذخیره مخازن تامین آب روستاهای بخش شهیون هستیم.

 

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده ظرفیت مخزن بی‌سیم واقع در روستای پامنار دزفول تکمیل و فشار شبکه از ۲۸ بار به ۳۵ بار افزایش یافته و این موضوع باعث شد شبکه آب شرب روستاهای پامنار، اسلام آباد، ممیلی، باغچه‌بان، بازارگه و شهر شهیون تقویت و پایدارتر شود.

 

اسماعیل سالم در خاتمه با اشاره به اینکه واحدهای مرغداری در این راستا بخشی از اعتبار پروژه مذکور را تامین کردند یاد آور شد: جا دارد از پیگیری های نماینده شهرستان دزفول در مجلس و مدیریت جدید توزیع برق دزفول جهت هماهنگی و رفع موانع موجود تقدیر و تشکر کرد.

 

کد خبر 1077066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha