لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های بهزیستی برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی

فتح‌اللهی گفت: از ظرفیت‌های موجود در بهزیستی باید برای رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح‌اللهی‌» امروز (دوشنبه، 28 تیر) در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های اداره کل بهزیستی گیلان که در استانداری برگزار شد با قدردانی از بهزیستی و اقداماتی که در چند ساله اخیر توسط این نهاد انجام شده است، نوع فعالیت‌های آن‌ها را برشمرد و اظهار کرد: خدمات این نهاد برای مردم چشمگیر بوده به ویژه در بخش اجتماعی و خدماتی برنامه‌های بهزیستی قابل توجه بوده است.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه بهزیستی گیلان برای رفع دغدغه مردم در شهرستان رشت اقدامات خوبی را به انجام رسانده است ابراز داشت: در راستای ایجاد مراکزی که به شکل خصوصی ایجاد شده و به مردم خدمات می‌دهند هم بهزیستی گیلان بسیار خوب عمل کرده است.

 

وی استفاده از ظرفیت‌های موجود در بهزیستی برای رفع مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی را لازم و ضروری خواند و اضافه کرد: در سرای سالمندان هم شاهد خدمات خوبی بوده‌ایم به ویژه ‌اینکه در شرایط کرونایی حتی یک سالمند مبتلا نشد.

 

* 101 مرکز مشاوره در گیلان راه‌اندازی شده است

«زهرا یعقوب‌نژاد» نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال‌های اخیر به اصل خانواده توجه زیادی شده است نقش بهزیستی را در این مقوله تعیین کننده خواند و اظهار داشت: در حال حاضر 101 مرکز مشاوره در گیلان راه‌اندازی شده که به امر پیشگیری از آسیب‌ها توجه دارد.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار گیلان فعالیت مراکز اورژانس  اجتماعی را هم در استان مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این مراکز در گیلان رشد خوبی هم داشته است و نقش موثر خود را توانسته‌اند ایفا بکند.

 

«سیامک حیدری» مدیرکل اجتماعی استانداری گیلان هم ضمن تبریک هفته بهزیستی با بیان اینکه در چهار دهه نخست نگاه توسعه اجتماعی خوب بوده است خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت اجتماعی، مباحث انسانی و امور فرهنگی و اجتماعی در دولت یازدهم و دوازدهم توجه خاصی شد و بحث اعتباد حاشیه نشینی و محله محوری در محور قرار گرفت.

کد خبر 1077145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha