اجرای طرح نشاط معنوی در ۶ امامزاده کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اجرای طرح نشاط معنوی در ۶ امامزاده این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در نشست خبری آنلاین  از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با فصل تابستان در 6 آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان آغاز شده است.

 

وی یکی از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی را تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در بین جوانان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت دانست و افزود: در این طرح در تلاش هستیم مهارت افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان در کلاس‌های نشاط معنوی مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با بیان این مطلب که این طرح در بقاع متبرک شاخص شهرستان‌های بیجار، قروه و سنندج برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: مخاطبین طرح نشاط معنوی دانش‌آموزان رده سنی ۸ تا ۱۸ سال هستند.

 

حجت‌الاسلام کاروند تصریح کرد: سالهای گذشته طرح نشاط معنوی به صورت  حضوری برگزار شده اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی دانش آموزان برخی کلاس‌های طرح نشاط معنوی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به طرح نشاط معنوی می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه شهر و یا محله خود عضو شوند و از کلاس‌های آن بهره‌گیری کنند.

کد خبر 1077147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha