تجلیل از مادر شهید «مصطفی زارعی» فردا در سه شنبه های تکریم  همدان برگزار می شود

ناهیدی فرد گفت: تجلیل از مادر شهید «مصطفی زارعی» فردا (۲۹ تیر) در قالب سه شنبه های تکریم فردا در شهرستان درگزین استان همدان برگزار می شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم امسال با محوریت مادران شهدا، مادران نخبه مسجدی و بانوانی که علاوه بر جایگاه مادری به عنوان مدیران مسئول کانون‌های مساجد نیز فعالیت دارند، برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری است، افزود: سه شنبه های تکریم امسال با محور تجلیل از مادران شهدا، مادران نخبه که خود توانستند فرزندان صالحی به جامعه تحویل دهند و همچنین بانوانی که علاوه بر جایگاه مادری به عنوان مدیرمسئول کانون های مساجد فعالیت دارند، برگزار می شود. 

 

وی مادران و همسران  شهدا را اسوه صبر و استقامت و تکریم آن ها را مصداق عینی تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: این گونه تکریم ها با حضور  نسل جوان  شکلی از تربیت ملی و ایمانی است و به شکلی باعث انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت می شود.

 

ناهیدی فرد بیان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند چرا که از همه هستی، جان و مال خود گذشتند و در راه دفاع از میهن اسلامی خالصانه نبرد کرده و به شهادت رسیدند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1077151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha