۱۰ هزار ماسک به سیستان و بلوچستان  ارسال شد

فخیمی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در کشور و بخصوص در سیستان و بلوچستان ۱۰ هزار ماسک توسط اوقاف و امورخیریه ناحیه ۲ از محل موقوفات خریداری و ارسال شد.

فردین فخیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر یکی از استان های است که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارد.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه دو کرمانشاه افزود: متاسفانه در این استان  بی توجهی مردم به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و هم مرز بودن با کشورهای  دیگر باعث افزایش سیر صعودی این ویروس شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: پک های بهداشتی تهیه و ارسال شده تا با توزیع اقلام بهداشتی به کاهش روند ابتلا کمک کرد و مانع از شیوع بیشتر آن شویم.
 

فخیمی تصریح کرد: کمبود مواد و اقلام بهداشتی در این منطقه نگران کننده است و در این راستا اداره اوقاف و امورخیریه  ناحیه دو کرمانشاه ۱۰ هزار ماسک از محل موقوفه آیت الله کرکوکی تهیه و به این استان ارسال  کرد.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه دو کرمانشاه در پایان گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون چندین مرحله کمک های معیشتی ، بهداشتی از محل موقوفات بین نیازمندان و مردم آسیب دیده از کزونا توزیع شده است.

کد خبر 1077198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha