دهه امامت و ولایت، مهم ترین عنصر از نگاه الهی است

فرزادی پور گفت: عید غدیر و دهه امامت و ولایت، مهم ترین عنصر از نگاه الهی به شمار می آید و باید زمینه تعالی جامعه را در ابعاد مختلف، فراهم سازیم و اهمیت تاثیرگذار امامت و ولایت را نشان دهیم.

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت: از سوی  بنیاد بین المللی غدیر دهه امامت و ولایت حد فاصل بین عید سعید قربان تا عید سعید غدیر  است.

 

فرماندار سرپل ذهاب  افزود: امسال با توجه به شیوع و تشدید کرونا بسیاری محدودیت ها اعمال شده اما پیش بینی می شود مردم بهتر از سال های گذشته در گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت فعال عمل نمایند.

 

وی خاطر نشان کرد: عید قربان در هشتم ذی الحجّه است و عید غدیر در هیجدهم ذی الحجّه لذا هر دو عید قربان و غدیر با حج گره خورده اند و این وجه اشتراك دیگری از قربان و غدیر است.

 

فرزادی پور بااشاره به برنامه های قابل اجرا در دهه امامت و ولایت  تصریح کرد: برگزاری دعای عرفه در جوار حرم احمدابن اسحاق(ره)، برگزاری مراسم جشن عیدقربان و غدیر و  اجرای کارناوال، پخت غذا ،برگزاری مسابقه مجازی و فرهنگی، استقرار ایستگاه سلامت، آذین بندی خیابان و معابر عمومی از مهمترین برنامه های دهه ولایت و امامت در شهرستان سرپل است .

 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در پایان اظهار کرد: تمامی برنامه ها با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با حضور مردم در فضای باز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1077225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha