رصد به موقع تردد کاروان های مواد مخدر در کویر خوسف

اکبری با تاکید بر رصد به موقع تردد کاروان های مواد مخدر در حوزه کویر شهرستان خوسف گفت: دو شب گذشته دو نفر از اشرار مسلح به هلاکت و مقادیر زیادی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، سرهنگ «محمدحسن اکبری» امروز (28 تیر) در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف، اظهار کرد: در سال 99 چهار تُن و 493 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به سال 98 که دو تن و 555 کیلوگرم بوده است، 75 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

 

جانشین فرمانده انتظامی خوسف با بیان اینکه سال گذشته 15 باند و سال 98 نیز 11 باند مواد مخدر در خوسف منهدم شدند، افزود: انهدام باندهای مواد مخدر هم 36 درصد افزایش داشته است.

 

اکبری از افزایش 50 درصدی توقیف خودروها در سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین سال گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر 232 نفر دستگیر شدند.

 

وی اولین آسیب اجتماعی کشور را مواد مخدر عنوان کرد و ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر باید در صدر امورات کشور باشد و در این خصوص باید برنامه ریزی منسجم تری انجام شود.

 

جانشین فرمانده انتظامی خوسف با اشاره به دو شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف در سال 97، بیان کرد: با اقدامات خوبی که انجام شد تاکنون رصد کاروان های مواد مخدر در خوسف انجام شد و چند مورد در شهرستان کشف شد و ضربات مهلکی به این کاوران ها وارد شد.

 

اکبری با بیان اینکه بیشترین کشفیات مواد مخدر شهرستان در محور ماژان شهرستان خوسف است، گفت: کشفیات مواد مخدر شهرستان با توجه به اقدامات ناجا 75 درصد افزایش یافته است.

 

وی تصریح کرد: در حوزه کویری شهرستان خوسف، به محض ورود کاروان های مسلح مواد مخدر رصد می شوند و شب گذشته دو نفر اشرار به هلاکت و مواد زیادی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی خوسف با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال کشفیات مواد مخدر کم ولی دستگیری خرده فروشان افزایش یافت، گفت: در سه ماهه اول امسال یک تُن و 831 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که دو تن و 314 کیلوگرم بوده است، 37 درصد کاهش داشته است.

 

اکبری از دستگیری تعداد 83 نفر در حوزه مواد مخدر در سه ماهه امسال خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته 69 نفر دستگیر شدند که نشان از رشد 20 درصدی دارد.

 

 

کد خبر 1077226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha