شهرستان خوسف در حوزه اعتبارات مواد مخدر ویژه دیده شود

آخوندی با اشاره به مسیر تزانزیتی، وسعت، پراکندگی و کویری بودن شهرستان خوسف، گفت: این شهرستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید مشابه شهرستان های مرزی و به صورت ویژه دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی آخوندی» امروز (28 تیر) در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف اظهار کرد: مواد مخدر هم در بُعد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سلامت جامعه نقش مهمی دارد لذا برای مبارزه با این آسیب اجتماعی باید اقدامات زیادی انجام شود.

 

فرماندار خوسف با اشاره به مسیر تزانزیتی، وسعت، پراکندگی و کویری شهرستان خوسف، افزود: این شهرستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید مشابه شهرستان های مرزی و به صورت ویژه دیده شود.

 

آخوندی  ادامه داد:  علی رغم اینکه شهرستان مرزی نیستیم ولی دو سوم شهرستان خوسف کویر و معبر تردد اشرار و قاچاقچیان کشور است که باید به عنوان مرزبان کشور در حوزه کشف مواد مخدر در دستور کار متولیان امر باشد.

 

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی به دلیل تاثیرات گسترده مواد مخدر در شورای مواد دخیل هستند، افزود: گرایش مصرف مواد مخدر از مواد سنتی به سمت مواد صنعتی رفته و متاسفانه بازگشت افراد گرفتار سخت تر شده است لذا نظارت خانواده ها و دستگاه های متولی باید بیشتر شود تا علاوه بر مقابله با تردد مواد مخدر، نظارت بر اماکن توزیع مواد مخدر تلاش شود.

 

فرماندار خوسف از مواد مخدر به عنوان سم مهلک جامعه یاد کرد و گفت: در شهرستان خوسف با توجه به نزدیک بودن به مرکز استان آسیب های متاثر از استان هم در حال شکل گیری است  لذا شهرستان خوسف باید شهرستان ویژه در پتانسیل های مواد مخدر باشد.

 

 

 

کد خبر 1077237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha