پخش ویژه برنامه «عید تا عید» از شبکه فارس به مناسبت دهه ولایت

سهرابی گفت: ویژه برنامه «عید تا عید» به مناسبت دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عید غدیر از ۲۹ تیرماه هر شب ساعت ۲۲ از سیمای فارس پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (دوشنبه 28 تیر) با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان در جمع خبرنگاران گفت: صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت عید سعید قربان ویژه برنامه های متنوع و شادی تدارک دیده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: ویژه برنامه «عید تا عید» به مناسبت دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عید غدیر از ۲۹ تیرماه هر شب ساعت ۲۲ از سیمای فارس پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: «صبح پارسی» و «کاشانه مهر» نیز برنامه روزانه سیمای فارس است که طور ویژه به عید سعید قربان می پردازند و رادیو فارس نیز ویژه برنامه های زنده «نارنجستان» و «پسین دلگشا» را به طور روزانه در این ایام پخش خواهد کرد.

سهرابی اعلام کرد: فضای مجازی شبکه فارس نیز صفحه ویژه عید سعید قربان در سایت صدا و سیمای فارس راه اندازی کرده است و در بخش های خبری شبکه فارس نیز پخش نماز عید قربان از شهرستان های مختلف استان، گزارش های ذبح بهداشتی دام از مراکز مجاز و ... به انجام می رسد.

کد خبر 1077250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha