نهادینه کردن مفاهیم ارزشی دینی هنر ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام استوار میمندی گفت: نهادینه کردن مفاهیم ارزشی دینی به صورت مفاهیم انسانی، هنر ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و دشمن را خلع سلاح می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد استوار میمندی»، امروز (دوشنبه 28 تیر) در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت: برای موفقیت در مسیر امر به معروف و نهی از منکر که مورد تاکید قرآن کریم است، آموش و فرهنگ سازی نقش موثری دارد.

مدیر حوزه های علمیه برادران استان فارس افزود: لازم است در این زمینه از آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه حمایت شود و  عفاف و حجاب باید در شمار اولویت های اولیه قرار داشته باشد زیرا موجب تامین سلامت معنوی جامعه خواهد شد و ابعاد اجتماعی دارد.

وی اضافه کرد: نهادینه کردن مفاهیم ارزشی دینی به صورت مفاهیم انسانی، هنر ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و دشمن را خلع سلاح می کند.

حجت الاسلام «علی کرم عباسی»، نیز در این جلسه گفت: حوزه های علمیه در احیا، اجرا و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس ادامه داد: رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس مطالبه گری است و گشت ارشاد مسئولین از اولویت های اولیه این ستاد به شمار می رود.

وی تاکید کرد: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه های علمیه، تحت اشراف معاونت تهذیب و گردهمایی مبلغین و طلاب در آستانه دهه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت فراهم شدن شرایط و همکاری حوزه برای دوره تربیت مربی امر به معروف مصوب شده است.

کد خبر 1077253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha