واحدهای تولیدی فارس برای استفاده از برق مورد نیاز خود برنامه ریزی کنند

رازقی گفت: واحدهای تولیدی استان فارس باید ضمن تطبیق خود با شرایط موجود در قطعی برق برای استفاده از برق مورد نیاز خود برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (دوشنبه 28 تیر) در جلسه ویژه کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس گفت: مشکل قطع برق بخش صنعت و تولید در کوتاه مدت حل نخواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی فارس افزود: اتاق بازرگانی فارس برای رفع مشکل برق واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش می کند اما با توجه به فضا و شرایط موجود حل این مشکل در کشور حداقل تا سه سال طول می کشد.

وی اضافه کرد: قطع برق واحدهای تولیدی و صنعتی استان در جلسه شورای گفت‌وگوی استان و ملی دنبال شده و مصوباتی برای حل و اخذ خسارت های ناشی از قطع برق واحدها نیز اخذ شده است.

رازقی با اشاره به لزوم برنامه ریزی واحدهای تولیدی استان در شرایط حاضر بیان کرد: این واحدها باید ضمن تطبیق خود با شرایط موجود برای استفاده از برق مورد نیاز خود برنامه ریزی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: اجرای سامانه «صیاد» به مدت یک سال متوقف شده و با پیگیری های مستمر کمیسیون های مربوطه اتاق ایران تاکنون برخی از اشکالات مرتفع شده اما تعداد دیگری همچنان وجود داشته که به عملکرد سریع بانک مرکزی نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی استفاده از چک در روابط تجاری و کسب و کار فعالان اقتصادی هر گونه تاخیر در این امر مهم موجب اختلال جدی در امور جاری فعالان اقتصادی و در ادامه مختل شدن تولید و دیگر فعالیت های تجاری در حوزه کسب و کار می شود.

کد خبر 1077255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha