کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی با جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف

سرهنگ حسن پور گفت: چهار نفر از اعضای یک باند کلاهبرداری و جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف که به صورت شبکه ای اقدام به زمین خواری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهر کرمان کرده بودند؛ دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی پلیس؛ سرهنگ یدالله حسن پور گفت: چهار نفر از اعضای یک باند کلاهبرداری و جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف که به صورت شبکه ای اقدام به زمین خواری به ارزش 100 میلیارد ریال در شهر کرمان کرده بودند؛ دستگیر شدند. 

 


رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمان افزود: در پی اخبار منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شبکه منسجم و سازمان یافته جعل، کلاهبرداری و فروش اراضی وقفی و دولتی از این طریق، بررسی و کشف آن در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

 


وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی سر شبکه این باند را که فردی سابقه دار بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان هنگام جعل یک سری از بنچاق های اراضی دولتی دستگیر کردند.

 


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان همچنین با اشاره به دستگیری 3 نفر دیگر از اعضای این باند گفت: دو نفر از این متهمان مادر و پسر بودند هنگام کلاهبرداری و معامله بخشی از اراضی دولتی و وقفی با اسناد مجعول در شهر کرمان دستگیر شدند.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات مأموران 30 فقره جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف به ارزش 100 میلیارد ریال کشف شد و تحقیقات در خصوص سایر جرائم آنان و شناسایی افراد مرتبط با این پرونده و مال باختگان ادامه دارد.

 

کد خبر 1077257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha