مجوز تردد در فرمانداری آستارا صادر نمی شود

میرقربانی از اعمال طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان آستارا خبرداد و گفت: هیچ مجوز ترددی در فرمانداری صادر نمی‌شود و صدور مجوز جدید ممنوع است.

«سید سعید میرقربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ شهرستان آستارا از ۲ هفته گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه محدودیت‌های مربوط به شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی در سطح شهرستان اعمال می‌شود، افزود: در وضعیت قرمز فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند.

 

وی تصریح کرد: ادارات شهرستان آستارا با ظرفیت ۳۰ درصد و دستگاه‌های خدمات رسان هم با ظرفیت ۵۰ درصد می‌توانند فعالیت داشته باشند.

 

میرقربانی با اشاره به اینکه طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای قرمز ممنوع و مشمول جریمه یک میلیون تومانی است، گفت: تردد تمام خودروها از ساعت ۲۲ الی۳ بامداد در معابر ممنوع است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا در خصوص صدور برگه تردد تصریح کرد: هیچ مجوز ترددی در فرمانداری صادر نمی‌شود و صدور مجوز جدید ممنوع است.

 

میرقربانی با بیان اینکه شهروندان برای صدور برگه تردد به فرمانداری مراجعه نکنند، خاطرنشان کرد: برگه ترددهایی که از قبل صادر شده همچنان به قوت خود باقیست و اعتبار دارد.

کد خبر 1077266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha