آبرسانی به ۴۷۱ روستای دارای تنش آبی در خوزستان

مخبر دزفولی با بیان اینکه در حال حاضر آب‌رسانی به ۴۷۱ روستا از ۷۰۲ روستای در معرض تنش آبی در استان خوزستان به‌عهده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار گرفته گفت: برخی از این روستاها نیاز به تهیه و نصب مخازن آب جهت تأمین آب آشامیدنی مردم و دام دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد مخبر دزفولی» امروز (دوشنبه 28 تیر) در سفر به خوزستان و در بازدید از تصفیه‌خانه آب شهدای شیبان اظهار کرد: اوضاع تأسف‌برانگیز تنش آبی در خوزستان و مشکل آب شرب مردم و دام و همچنین مشکلات زیست‌محیطی، ما را بر آن داشت که در جهت کمک به مردم استان با تمام ظرفیت‌ها پای کار بیاییم.

 

رئیس ستاد اجرای فرمان ‌امام (ره) با بیان اینکه این شرایط استان خوزستان ما را موظف کرده که هر‌چه در توان داشته باشیم و هر کمکی از دست‌مان بربیاید انجام دهیم افزود: گرچه گزارش‌های فعالیت نیروهای ستاد در استان ارائه می‌شود ولی جهت اطمینان بیشتر از خدمات‌رسانی به مردم، به خوزستان سفر کردم تا از نزدیک در جریان مسائل قرار گیرم.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آب‌رسانی به 471 روستا از 702 روستای در معرض تنش آبی در استان خوزستان به‌عهده ما قرار گرفته اضافه کرد: می‌توان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان بحث تنش آبی این روستاها را ظرف سه الی چهار ماه حل کرد.

 

مخبر دزفولی تصریح کرد: برخی از این روستاها نیاز به تهیه و نصب مخازن آب جهت تأمین آب آشامیدنی مردم و دام دارد و تا اجرایی‌شدن این بحث مقرر شد هر میزان تانکر که لازم باشد، اجاره و کار تأمین آب دام روستاییان اجرایی شود.

 

کد خبر 1077298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha