تزریق ۴۵ هزار دوز واکسن کرونا در کاشان

رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشان از تزریق ۴۵ هزار دوز واکسن در دو نوبت اول و دوم در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مسعود دهقانی یزدلی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تاکنون ۴۵ هزار دوز واکسن کرونا برای۷۰ درصد گروه سنی بالای ۷۰ سال، کادر درمان، بیماران خاص و گروه سنی بالای ۶۰ سال تزریق شده است.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان افزود: روزانه حدود دو هزار دوز واکسن در سطح این شهرستان تزریق می‌شود که این تعداد باید به روزانه سه هزار و ۵۰۰ دوز افزایش یابد.

 

دهقانی یزدلی در ادامه نسبت به تشدید شیوع کرونای دلتا در این شهرستان هشدار داد و گفت: کرونای دلتا (هندی) به شدت در حال انتشار است و قدرت سرایت این سویه ۶۰ برابر بیشتر از انواع دیگر کرونا است.

 

رئیس مرکز بهداشت کاشان با بیان اینکه نیازمند اختصاص فضا و امکانات برای انجام واکسیناسیون هستیم، گفت: استفاده از ماسک در سطح این شهرستان به ویژه در آیین ها و معابر و مراکز عمومی به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است. 

 

 

دهقانی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تاکید کرد و گفت: نمی‌خواهیم به وضعیت و شرایطی برسیم که تمامی اعتراض‌ها، تراکم خطاها و آسیب‌ها متوجه کادر درمان شده و خدمت‌ها کاهش پیدا کند و مردم باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این زمینه ما را یاری کنند./

کد خبر 1077378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha