ارزیابی وضعیت ایمنی و آمادگی ۴۳ درمانگاه کاشان در برابر حوادث

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان کاشان از ارزیابی ۴۳ درمانگاه این شهرستان از لحاظ رعایت اصول ایمنی و آمادگی در برابر حوادث از سوی این سازمان خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: ۴۳ درمانگاه شهرستان کاشان از نظر رعایت اصول ایمنی و آمادگی در برابر حوادث احتمالی توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان کاشان افزود: در این بازدید ها وضعیت ایمنی مراکز و محیط های پیرامونی شامل سیستم های هشدار و اعلام حریق، سیستم های اطفاء حریق، خاموش کننده های دستی ، انبارها ، تاسیسات، موتورخانه ها و وضعیت راه های خروج بررسی و نواقص و معایب احصاء و دستورالعمل های ایمنی جهت رفع آن ها با توجه به اهمیت ایمنی اماکن عمومی از جمله درمانگاه ها  ابلاغ شد.

 

پیراسته در ادامه اظهار داشت: گروه های کارشناسی سازمان با استفاده از چک لیست های مربوطه با بیش از ۴۰ آیتم،  وضعیت ایمنی این  اماکن را طی یک بازه یک ماهه بررسی و ارزیابی کردند و امیدواریم با همکاری متقابل در جهت ایمن سازی  مراکز درمانگاهی اقدامات موثر صورت پذیرد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان با اشاره به اهمیت رعایت نکات ایمنی عمومی و آتش نشانی در اماکن عمومی گفت : هدف از این اقدامات افزایش ضریب ایمنی اماکن عمومی شهرستان در جهت پیشگیری و کاهش خسارات حوادث احتمالی و تهیه بانک اطلاعات ایمنی این اماکن است./

کد خبر 1077421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha