شرکت های دانش بنیان نقش ویژه ای در پیشبرد اقتصاد دیجیتال دارند

ثناگومطلق با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال و رشد اقتصادی گفت: شرکت های دانش بنیان نقش ویژه ای در پیشبرد اقتصاد دیجیتال دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگو مطلق» در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش اقتصاد دیجیتال در عصر کنونی گفت: رشد شرکت های دانش بنیان و ایجاد زیرساخت های لازم مرتبط با آن متناسب با نقش اقتصاد دیجیتال در دنیای امروز است. 

مدیرعامل منطقه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام استان البرز افزود: شرکت های دانش بنیان با بهره مندی از نوآوری و فناوری به منظور گسترش اقتصاد دیجیتالی تحت عناوین استارتاپ فعالیت های متعدد و حائز اهمیت دارند. 

وی با اشاره به اهمیت تکیه بر نوآوری ها بیان کرد: امروزه شرکت های دانش بنیان در قالب حمایت از فناوری های نوین در بخش هایی از آموزش های مجازی، خریدهای آنلاین، بانکداری دیجیتالی و حمل و نقل هوشمند نقش ویژه ای دارند.

وی اظهار کرد: مناطق ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی با توجه به رشد زیرساخت ها و تسهیل سازی در امر شرکت های دانش بنیان فعالیت های کمی و کیفی دارند.

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان اعم از آی. تی و آی. سی. تی زمینه ایجاد رشد اقتصاد دیجیتال را در منطقه اقتصادی پیام فراهم کرده اند. 

 

 

کد خبر 1077456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha