اجرای طرح نذر قربانی توسط خادمیاران رضوی در کرمانشاه

امامیان گفت: در آستانه عید سعید قربان طرح نذر قربانی توسط خادمیاران رضوی استان برگزار می شود.

سیدمحمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت: روز دهم ماه  ذی الحجه، مصادف با عید قربان از گرامیترین عیدهای مسلمانان است که به یاد حضرت ابراهیم (ع )و فرزندش حضرت اسماعیل (ع) توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می‌شود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه  افزود: مجموعه خادمیاران رضوی استان با عنایت حضرت رضا(ع) در نظر دارند به مناسبت عید قربان برای انجام سنت زیبای قربانی با هدف کمک به مستمندان و اقشار کم بضاعت اقدام کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور طرح «نذر قربانی» توسط خادمیاران رضوی جهت تعجیل در فرج امام زمان(عج) و دفع بلا برگزار می شود.

 

امامیان  با اشاره به قربانی ۵۷۰ رأس گوسفند طی ۱۲ مرحله عقیقه در این استان تصریح کرد : خیرین و عموم مردم ولایت مدار استان می توانند به ازای هر ۳۰۰ هزار تومان مشارکت در این طرح، یک فیش غذای مهمان سرای حضرتی دریافت کنند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه در پایان  گفت: خیرین و مردم می توانند نذورات خود را به  شماره کارت۴۰۶۱ ۶۶۸۴ ۳۳۷۶ ۶۱۰۴ را با شناسه ۲۲۰۰۱۴۱۰۹ به نام «درآمد و هزینه آستان قدس رضوی» جهت واریز کمک های نقدی اعلام کرد.

 

کد خبر 1077483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha