ساماندهی ظرفیت های مازندران برای ایجاد ساختمان اداری ستاد بازسازی عتبات و عالیات ضروری است

سردار کهنسال بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌ها جهت ایجاد ساختمان اداری مناسب برای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، سردار«کمیل کهنسال» امروز(۲۹تیر) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران و «محمد حسن اصغری»رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بیان کرد: مازندران در همه مقاطع انقلاب از استان‌های پیش روی کشور به حساب می‌آید، هم در بازسازی مناطق جنگی طبق فرازهای از منویات امام راحل و هم در جبهه‌های مقاومت صحنه‌های عاشورایی را در خانطومان خلق کردند.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس افزود: در بحث بازساری عتبات عالیات به نسبت جمعیت استان مازندران جزو انگشت‌شماری از استان ها به‌حساب می‌آید که افتخاری برای استان است، صحنه‌های ایثار و مقاومت ثبت شد، انقلاب اسلامی بدون تکیه بر عاشورا و اهل بیت (ع) هیچ هویتی ندارد، باید توسل، توکل و عشق به اهل بیت (ع) محور باشد.

 

سردار کهنسال تصریح کرد: حاج قاسم در یک فرازی در جلسه‌ای در نجف در صحنی که برای حضرت زهرا (س) ساختند، بیان کردند که یکی از بزرگ‌ترین اقدامات و ماندگارترین آن برای مردم این بود که این کار بزرگ در سخت‌ترین شرایط جنگ و ناامنی به فرمان مقام معظم رهبری ساخته شد.

 

همرزم حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز کربلا و عتبات متبرکه پذیرای مردم در سطح جهانی است، کنگره عظیم جهانی (اربعین) هم از همین بازسازی شروع شد، الان میراث فرهنگی با کلی امکانات و نیرو تجهزات هزینه کرده سفالی را به بیرون می‌کشانند و از آن به عنوان سند فرهنگی ملت یاد می‌کنند در حالی که ستادبازسازی عتبات عالیات توسط مردم شکل گرفت و برای اهل بیت (ع) و دفاع از حرمین شکل گرفت و مظلوم است.

 

وی افزود: مشاهده اوضاع بد ساختمان این ستاد که می‌تواند یک سند ماندگار مهم و نمایشگاهی که در ذهن و خاطر این نسل باقی بماند و مرکز نشر و ترویج این دلدادگی باشد، موجبات تالم و ناراحتی ما را فراهم کرد.

 

سردار کهنسال گفت: این ستاد میزبان دلدادگان و خیرین اهل بیت (ع) از سراسر استان است، پس باید در این‌ مجموعه انسان احساس عزت کند نه که شرایط سخت برقرار باشد که دون شان مردم مازندران است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید برای ساختمان ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران کاری کرد، خاطرنشان کرد: این همه هزینه‌ها و هدررفت منابع وجود دارد چرا بخش کوچکی از این پول صرف این مجموعه نشود.

کد خبر 1077592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha