شکل‌گیری جبهه فرهنگی بانوان در همه استان‌ها مورد تأکید قرار گیرد

مسئول امور بانوان بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) بر شکل‌گیری جبهه فرهنگی بانوان در همه استان‌ها تأکید کرد و گفت: جامعه ایمانی مشعر یکی از مجامع سی‌گانه بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) است که وظیفه‌اش ساماندهی مردم و هیأت‌های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خانم طاهره سیدی در دومین روز از سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) طی سخنانی با موضوع "معرفی جبهه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص)" در بخش بانوان" اظهار داشت: بعد از انتخابات سال ۸۸ و فتنه آن سال، برادران جبهه فرهنگی به این نتیجه رسیدند که بایستی کار انقلاب را دوباره دست مردم بدهیم.

مسئول امور بانوان بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) با اشاره به شکل‌گیری مجموعه تحت عنوان "جبهه فرهنگی" بعد از فتنه ۸۸ گفت: پرچم‌داری این مجموعه را حاج حسین یکتا برعهده‌ گرفته و شهر به شهر رفته و مجموعه‌های فرهنگی پا به کار را به هم وصل کرده و عملیات مشترکخ برای آنان تعریف کرد.

وی بر شناسایی دوست و دشمن در جبهه فرهنگی تأکید و تصریح کرد: از سال ۸۹ که جبهه فرهنگی شکل گرفت، برادران این جبهه یک دیدار خصوصی با مقام معظم رهبری برگزار و آقای یکتا در این دیدار نحوه شکل‌گیری جبهه فرهنگی را توضیح دادند و حضرت آقا از شکل‌گیری آن ابراز خرسندی کرده و این جبهه را تأیید می‌کنند.

سیدی ادامه داد: در دومین دیداری که سه سال و نیم  بعد از شکل‌گیری جبهه فرهنگی برادران با مقام معظم رهبری انجام شد، ایشان از عدم حضور بانوان در جبهه فرهنگی انتقاد و خواستار حضور فعال بانوان در این جبهه شدند که به حول و قوه الهی جبهه فرهنگی امور بانوان نیز شکل گرفت.

مسئول امور بانوان بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) بر شکل‌گیری جبهه فرهنگی بانوان در همه استان‌ها تأکید و ابراز کرد: جامعه ایمانی مشعر یکی از مجامع سی‌گانه بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) است که وظیفه‌اش ساماندهی مردم و هیأت‌های مردمی است.وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از بهترین مجامع سی‌گانه بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء جامعه ایمانی مشعر است اما این مجمع نیازمند شناخت ساختار است.

کد خبر 1077601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha