تلاش آستان مقدس حرم مطهر سید علا الدین حسین (ع) برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان

مهدوی گفت: طرح آموزشی و معنوی «تابستانی با طعم رفاقت» در این آستان مقدس در حرم مطهر سید علا الدین حسین (ع) شیراز با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان مهدوی»، امروز (سه شنبه 29 تیر) در حاشیه برگزاری کلاس های طرح تابستانی «نشاط معنوی» در حرم مطهر سید علا الدین حسین (ع) شیراز گفت: طرح آموزشی و معنوی «تابستانی با طعم رفاقت» در این آستان مقدس با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می شود.

مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آستان مقدس سید علاالدین حسین (ع) شیراز افزود: طرح تابستانی «نشاط معنوی» نیز با هدف استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان و تعالی معرفتی در کنار سلامتی، نشاط ، شادابی و تندرستی نوجوانان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: حرم مطهر حضرت سید علا الدین حسین (ع) امسال ویژه برنامه «تابستانی با طعم رفاقت» را در برنامه های خود قرار داده است تا نوجوانان دهه ۸۰ از خدمات آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند.

مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آستان مقدس سید علا الدین حسین (ع) شیراز اعلام کرد: مبلغان در این ویژه برنامه حضور دارند و آخرین فرصت ثبت نام در کلاس های طرح «نشاط معنوی» ۳۰ تیر است که  ۱۴۰۰ است و علاقمندان می توانند با مراجعه به واحد دانش آموزی پایگاه مقاومت بسیج و مرکز افق آستان قدس حسینی نام نویسی کنند.

کد خبر 1077611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha