برگزاری ویژه برنامه «نذر خون» در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله (ع) شیراز

حجت الاسلام حسینی گفت: همزمان با ایام عید قربان، ویژه برنامه «نذر خون» در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله (ع) شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید میثم حسینی»، با تبریک عید سعید قربان گفت: همزمان با ایام عید قربان، ویژه برنامه «نذر خون» در بقعه متبرکه شاهداعی الی الله (ع) شیراز برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز افزود: به همت مرکز اُفق حرم مطهر سید نظام الدین محمود(ع)، اکیپ سیار خون گیری روز پنجشنبه ۳۱ تیرم در جوار این حرم مطهر و مشهور به شاهداعی الی الله (ع) مستقر می شود و آماده دریافت خون اهدایی هموطنان خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مبرم برخی از بیماران به فرآورده های خونی و با توجه به کاهش دخیره های بانک خون استان از عموم مردم شیراز جهت شرکت در این برنامه و اهدای خون جهت نیازمندان دعوت به عمل می آید.

حسینی مدت زمان اجرای این برنامه را سه ساعت دانست و عنوان کرد: اکیپ سیار خون گیری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ روز پنجشنبه هفته جاری پذیرای اهدا کنندگان خون است و افرادی که توانایی شرکت در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه دارند می توانند با به همراه داشتن کارت ملی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در این روز به بقعه متبرکه شاهداعی الی الله (ع) مراجعه کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز ضمن تاکید بر حضور و شرکت مردم در برنامه های نذر خون در سطح شهر گفت: با توجه به شیوع کرونا مسائل و پروتکل های بهداشتی در زمان خون گیری با حساسیت و دقت اجرا می شود و جای هیچگونه نگرانی برای اهدا کنندگان خون نیست و مردم می توانند با آرامش خاطر نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

کد خبر 1077612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha