پروژه شهید فخری‌ زاده با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان اجرا شده است

کاظمی گفت:پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهید فخری‌ زاده در مجموع به دلیل ترافیک و تصادفات فراوان با توجه به وجود پایانه خودروهای سنگین در این محل و خواست مردم با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و ۱.۲ هکتار فضای سبز اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل ‌الله کاظمی» امروز(۲۹ تیر) در مراسم افتتاح پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهید محسن فخری‌ زاده که با حضور محمد رضا کلائی شهردار مشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود: عملیات اجرایی این پروژه سال۹۹ و با زمانبندی ۲۸۰ روزه آغاز شد.

 

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: تصمیم داشتیم ۲۸۰ روزه این مسیر را که شامل ۱.۱ کیلومتر در دو باند با آیلند فضای سبز و پلی به طول ۸۰ و عرض ۳۰ متر است، به بهره برداری برسانیم اما به دلیل معارضات ۱۳ روز دیرتر از مدت زمانبندی پروژه آماده شد که بابت این تاخیراز کسبه و اهالی عذرخواهی می‌کنم.

 

وی تصریح کرد: از جمله معارضات پروژه دیوار زمین آستان قدس بود که یک هکتار به عقب برده شد، همچنین لوله ۲ هزار سد دوستی از داخل کال عبور کرده بود که آن را نیز جابه‌جا کردیم و برای سرعت بخشیدن به کارمجبور شدیم قسمتی از لوله را خودمان بخریم.

 

کاظمی با بیان اینکه کار کردن در محل ورود و خروج خودروهای سنگین بسیار دشوار بود، اظهارکرد: از ویژگی‌های پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهید فخری‌زاده این است که پل در محل سیلاب احداث شده که این امر باعث خواهد شد وضعیت خطرناک قبلی که مردم را دچار آسیب می کرد برطرف شود.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهید فخری‌زاده در مجموع به دلیل ترافیک و تصادفات فراوان با توجه به وجود پایانه خودروهای سنگین در این محل و خواست مردم با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و ۱.۲ هکتار فضای سبز اجرا شده است.

کد خبر 1077621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha