خانه سرباز صلح ایران نامزد دریافت جایزه بین المللی صلح ۲۰۲۱ در ایتالیا شد

سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح ایران، نامزد دریافت جایزه بین المللی صلح ۲۰۲۱ از موسسه The BOOKS for PEACE در کشور ایتالیا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سازمان مردم نهاد خانه سرباز صلح ایران، نامزد دریافت جایزه بین المللی صلح 2021 از موسسه The BOOKS for PEACE در کشور ایتالیا شد.

این رقابت هر ساله در کشور ایتالیا بین فعالان حوزه صلح از 61 کشوردر پنج قاره جهان برگزار می گردد. این موسسه براساس میزان تلاش سازمان های فعال در حوزه صلح در سطح جهان، بویژه اقدامات موثر در توسعه و گسترش فرهنگ صلح و دوستی اقدام به انتخاب سازمان برتر می کند.

در سال جاری با توجه به فعالیت های موثر و اقدامات فراگیر خانه سرباز صلح ایران در آموزش همگانی صلح و توسعه و ترویج گفتمان صلح و دوستی توانسته است به عنوان نامزد دریافت جایزه 2021 از این موسسه معرفی شد.

خانه سرباز صلح ایران یک سازمان مردم نهاد است که تلاش دارد با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی داخلی و بین المللی ضمن تکریم مدافعان امنیت ساز کشور و منادیان صلح گستر، با تقویت اتحاد و انسجام اقوام ایرانی، آموزش همگانی صلح و ترویج صلح و دوستی با رویکرد امنیت، سعادت، معیشت، فرهنگ صلح و دوستی را با نوآوری اجتماعی به منظور تامین نیازهای تحول یافته جامعه در سطح ملی و بین المللی گسترش دهد.

کد خبر 1077726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha