امروز بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان اتفاق افتاده است

حجت الاسلام موسوی گفت: خوشبختانه امروز بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده و مردم مظلوم فلسطین امروز بیدار شدند و جوانان عراقی و سوری نیز در برابر دشمنان می‌ایستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه موقت زنجان امروز در خطبه‌ نماز عید قربان زنجان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت حج امسال فرمودند که امسال دومین سال است که ملت مسلمان نتوانستند به زیارت حرمین شریفین بروند.

 

حجت الاسلام سید رضا موسوی با بیان اینکه بیماری کرونا یکی از عواملی بود که مسلمانان امکان حضور در مراسم حج را نداشتند، گفت: از طرفی هم آل سعود توانمندی و اقتدار لازم را برای برگزاری مراسم حج را نداشت.

 

وی با بیان اینکه آل سعود همواره خود را نوکر آمریکا می داند و اختیار خود را به استکبار جهانی سپرده است، افزود: متاسفانه برخی کشورهای مسلمان خود را به کشورهای غربی متکی می دانند.

 

خطیب نماز عیدقربان در زنجان ادامه داد: هر جنایتی در جهان توسط آمریکا عملی می شود و آل سعود ملت خود را زیر یوغ دشمنان اسلام نگه داشته است.

 

وی به دخالت آمریکا در امور داخلی کشورهای عراق، سوریه، بحرین و یمن اشاره کرد و گفت: همه مشکلات، جنگ‌ها و جنایت‌هایی که علیه مردم این کشورها می‌افتد بدست آمریکای جنایتکار بوده است.

 

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت بیداری اسلامی ملت های مسلمان در برابر استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که عامل مخالفت آمریکای جنایتکار با ایران این است که ما ملت مسلمان جهان را دعوت می‌کنیم تا در برابر استکبار جهانی بایستند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت یمن سال ها زیر رگبار دشمن هستند ولی زیر باز ظلم استکبار جهانی نمی روند، افزود: 66 درصد مردم یمن با مشکلات دارو و غذا مواجه هستند اما با وجود این مشکلات زیر بار سلطه دشمن نرفتند.

 

به گفته حجت الاسلام موسوی خوشبختانه امروز بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده و مردم مظلوم فلسطین امروز بیدار شدند و جوانان عراقی و سوری نیز در برابر دشمنان می‌ایستند.

کد خبر 1077745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha