روز عیدقربان روز دوری از گناه و خصلت های شیطانی است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: روز عیدقربان روز دوری از گناه و خصلت های شیطانی است و باید دوری از گناه در این روز بیشتر از گذشته تمرین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» امروز ( 30 تیر) در خطبه های نماز عیدقربان نکا با تبریک این روز و عید بزرگ اظهار کرد: عیدقربان عید مبارزه به نفس و نفسانیات درون است و باید با دوری از گناه زمینه رسیدن به سعادت فراهم شود.

 

امام جمعه نکا افزود: عید قربان روزی است که باید خدا را بیش از همیشه یاد کنیم و با توبه و استغفار به درگاه باریتعالی به خدا نزدیک شویم.

 

وی با اشاره به خطبه امیرالمومنین(ع) که فرمودند: « عید قربان روزی است که در نزد خداوند احترام دارد و حرمت و بزرگی این روز فراوان است» خاطر نشان کرد: باید از برکات و خیرات این روز با دعا و نیایش و دوری از گناه استفاده کرده و بهره مند شد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: روز عیدقربان روز دوری از گناه و خصلت های شیطانی است و باید دوری از گناه در این روز بیشتر از گذشته تمرین شود.

 

امام جمعه نکا تصریح کرد: در این روز بزرگ خداوند را با زبان و قلب و اعمال خود زیاد یاد کنید و بدانید که اگر شما خدا را یاد کنید خداوند هم از شما یاد می کند.

 

وی یادآور شد: روز عید قربان روز در مسیر حق و حقیقت قرار گرفتن است و کسانی که در راه خدا نباشند؛ شیطان بر دل و جان آنان رخنه کرده و آنان را جذب می کند و لذا باید با تقویت قرار گرفتن در مسیر خدا از مسیر شیطانی دوری کرد.

کد خبر 1077751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha