همکاری کانون «ارشاد» جونقان در برگزاری مراسم دعای پرفیض عرفه

مراسم دعای پرفیض عرفه به میزبانی و همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» در مصلی حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان برگزار شد.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم دعای پرفیض عرفه به میزبانی و همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» در مصلی حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: این مراسم به همت اعضای کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: هرساله همزمان با فرارسیدن نهم ذی الحجه مصادف با روز عرفه اصحاب و اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» با حضور در مراسم دعای عرفه با خدای مهربان به راز و نیاز می پردازند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی در برگزاری مراسم به وجود آمده است که این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

بهرامی دعای عرفه و برپایی آن برکات زیادی از جمله تقویت بنیه دینی و اعتقادی اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان از طریق ارتباط با یگانه معبود هستی و آشنایی اعضای کانون های مساجد با معارف اسلامی و دعاهای وارده دارد و امیدواریم به برکت این دعا و توسل همگانی به حضرت سیدالشهداء (ع) این ویروس ریشه کن شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی در فضای مجازی، توزیع نذورات عید قربان بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا از دیگر برنامه های کانون ارشاد جونقان است.

 

خاطرنشان می شود: این مراسم معنوی روز سه شنبه ۲۹ تیر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مصلی حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان برگزار شد.

 

کد خبر 1077770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha