قربانی ۷۰ رأس گوسفند در قربانگاه ابراهیمی شهرستان نکا

حسینی از قربانی ۷۰ رأس گوسفند در قربانگاه ابراهیمی شهرستان نکا خبر داد و گفت: این تعداد از قربانی تنها در محل قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد نکا اجرایی شد و بسیاری از قربانی ها در سطح شهرستان اجرایی شده است که اطلاع رسانی می شود.

«رمضان حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: قربانی کردن و اهدای آن در بین نیازمندان از تاکیدات مهم دین اسلام در روز عید قربان است تا در دستگیری از نیازمندان تلاش شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا افزود: قربانی کردن سنت ممدوح و پسندیده ای است که دارای ارزش و منزلت فراوان در نزد پروردگار است و تجلی بندگی خالصانه به درگاه باریتعالی است و عید قربان روزی است که با تقویت ایمان خود در دستگیری از نیازمندان تلاش می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد هم به عنوان یکی از نهادهای حامی نیازمندان و فقرا همچون سال های گذشته در روز عید قربان تلاش برای دستگیری از نیازمندان و توزیع گوشت گرم را در دستور کار دارد و خیران فراوانی در نکا در این امر پسندیده شریک شدند.

 

حسینی از قربانی ۷۰ رأس گوسفند در قربانگاه ابراهیمی شهرستان نکا خبر داد و گفت: این تعداد از قربانی تنها در محل قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد نکا اجرایی شد و بسیاری از قربانی ها در سطح شهرستان اجرایی شده است که تاکنون آمار دقیقی نداریم و اطلاع رسانی می شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا تصریح کرد: در قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد، قرائت دعا و رعایت مسائل شرعی در بحث رعایت بهداشت انجام و همچنین تست دامپزشکی انجام می شود و گوشت گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی یادآور شد: همه کارهای کمیته امداد تبلیغ خیرات و احسان و احیای این فرهنگ است که همه باید در این راستا تلاش کنیم و امسال هم با اجرای قربانگاه ابراهیمی در شهرستان‌ نکا تلاش شد تا بتوانیم در عید قربان با مشارکت مردم نیکوکار لبخند را بر چهره نیازمندان بنشانیم.

کد خبر 1077774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha