محتوای هنری در حوزه نماز و نیایش تولید شود

ناظمی گفت: محتوای تولید شده در حوزه نماز و نیایش که بر مبنای هنر و ادب باشد بدون شک تاثیرگذاری بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی» در نخستین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل که با حضور کارشناسان ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ابزار هنر و ادب برای ترویج فرهنگ نماز و نیایش گفت: محتوای تولید شده در حوزه نماز و نیایش که بر مبنای هنر و ادب باشد بدون شک تاثیرگذاری بیشتری دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر نقش غیرقابل انکار هنر و ابزارهای هنری در انتقال و نهادینه کردن هر فرهنگی در سطح یک جامعه، گفت: یکی از تأثیرگذارترین و گویاترین ابزارهای انتقال هر پیام و فرهنگی در جوامع زبان هنر است و خوشبختانه پتانسیل قوی و حضور هنرمندان و اصحاب قلم در استان در این حوزه چشمگیر و قابل توجه است و تولید محتوا در این حوزه نیازمند همراهی و همکاری نهادها و دستگاههای متولی است.

ناظمی با تاکید بر اینکه باید آثار معنوی این فریضه الهی را به نسل جوان ارائه کنیم  گفت: فعالان حوزه هنر می توانند از هنر خود برای نهادینه کردن فرهنگ نماز بهره گیرند.

گفتنی است، در این نشست دبیر شورای اقامه نماز گزارشی از اقدامات و فعالیت های شورای اقامه نماز اداره کل در سال 1399 را ارائه کرد و در ادامه برنامه عملیاتی شورای اقامه نماز در سال 1400 اعلام شد.

کد خبر 1077778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha