ذبح ۱۲۰ رأس گوسفند عید قربان در شهرستان گلوگاه

یعقوبی از ذبح ۱۲۰ رأس گوسفند عید قربان در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: ۴۰ رأس در قربانگاه ابراهیمی امداد گلوگاه و ۱۲۰ رأس گوسفند با همکاری مراکز نیکوکاری، شورای زکات و موسسه های نیکوکاری سطح شهرستان ذبح شد.

« محمدرضا یعقوبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: قربانی کردن از جمله سنت‌های حسنه در دین مبین اسلام است که در دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری خدماتی از جمله جمع آوری نذورات، ذبح، بسته بندی و توزیع گوشت قربانی، به همشهریان گلوگاهی ارائه می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گلوگاه افزود: با هدف گذاری انجام شده برای ذبح گوسفند برای نیازمندان گلوگاهی و تبلیغات انجام شده در بین خیران کمک های مناسبی در این روز اجرایی شده است و همچنان ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: نذر قربانی به مناسبت ۱۰ ذیحجه عید قربان و با هدف کمک به  مددجویان زیر پوشش، نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا است. 

 

یعقوبی از ذبح ۱۲۰ رأس گوسفند عید قربان در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت:  ۴۰ رأس در قربانگاه ابراهیمی امداد گلوگاه و ۱۲۰ رأس گوسفند با همکاری مراکز نیکوکاری، شورای زکات و موسسه های نیکوکاری سطح شهرستان ذبح شد و همچنان ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: کمک های نقدی و گوشت قربانی جمع آوری شده به همت خیران و کمک های مردمی با فوریت و در زمان حداقلی بین مددجویان زیر پوشش، نیازمندان و در بین ۲۱۰ خانواده یتیم و محسنین و ۱۵۶ بیمار صعب العلاج شهرستان گلوگاه توزیع می شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان گلوگاه با اشاره به سنت پسندیده عقیقه گوسفند، یادآور شد:  کمیته امداد امام خمینی(ره) در همه ایام سال با توجه به نیت خیران و به نیابت از آنها آماده انجام قربانی و توزیع آن در میان نیازمندان واقعی است

کد خبر 1077786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha