عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد امت اسلامی است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۳۰ تیرماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز عید قربان، ضمن تبریک این عید فرخنده، گفت: عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد امت اسلامی است.


امام جمعه آسمینون با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، بیان کرد: امسال، دومین سالی است که موسم شادمانی و بهجت معنوی حج به موسم فراق تبدیل شده چرا که حج نماد وحدت، عظمت و معنویت امت اسلامی و به عبادتی پر رمز و راز است.



وی بیان کرد: این محرومیت مسلمانان یک امتحان الهی همچون دیگر امتحانات گذرای تاریخ امت اسلامی است که می‌تواند فردایی درخشان در پی داشته باشد.


حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: یکی از عوامل و دلایل مهم ناراحتی و عصبانیت دنیای استکبار از جمهوری اسلامی ایران این است که کشور ما همواره دنیای اسلام و جوانان را دعوت به مقاومت می کند.


وی ادامه داد: ایران اسلامی آنها را دعوت به مقاومت در برابر دخالت و شرارت آمریکا و دیگر قدرت های متجاوز و به دست گرفتن سررشته آینده دنیای اسلام با تکیه بر معارف اسلامی می کند و طبیعی است که آمریکا و دوستانش در برابر عنوان مقاومت بسیار حساس شوند.


حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: آمریکا و دوستانش به انواع دشمنی با جبهه مقاومت اسلامی کمر بسته اند از مقاومت و ثمرات آن در سوریه، فلسطین، عراق و این اواخر در افغانستان ضربه خورده اند و در غرب آسیا نیز تحقیر شده‌اند بنابراین به دنبال ناامن کردن جبهه مقاومت هستند.


امام جمعه آسمینون اظهار کرد: آنها گروه طالبان را که در افغانستان به راه انداخته و نمی‌خواهند کشورهای اسلامی روی خوش و آرامش آسایش را به خود ببیند اما وعده صادق الهی، نصرت مجاهدان راه خدا است.


وی تاکید کرد: نخستین اثر این مجاهدت باز داشتن آمریکا و دیگر زورگویان بین المللی از دخالت و شرارت در کشورهای اسلامی است و ثمره مقاومت و مجاهدت امت اسلامی و جوانان ، ذلت، تحقیر آمریکا و دنیای استکبار است.


حجت الاسلام احمدی نیک ضمن تشکر از تلاش های مجدانه شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره گذشته، برای منتخبین در دوره جدید آرزوی موفقیت کرده و گفت: منتخبین شورای اسلامی کمر همت را ببندند و در راستای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

کد خبر 1077797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha