ارتقا کیفیت زندگی به مهارت آموزی نیاز دارد/هدفمندسازی دوران سربازی

امیر سرتیپ حدادی سامانی گفت: ارتقا کیفیت زندگی به مهارت آموزی و دانش افزایی نیاز دارد که بهزیستی در این خصوص نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بهزیستی اظهارداشت: این سازمان نقش مهمی در ارتقا کیفیت زندگی و آموزش و مهارت افزایی دارد.

 

 فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور افزود: ارتقا کیفیت زندگی آحاد جامعه به مهارت آموزی و دانش افزایی نیاز دارد که بهزیستی در این خصوص رسالت و نقش مهمی دارد.

 

وی با بیان اینکه تهدیدهای اجتماعی بریا افراد جامعه وجود دارد، تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی در این خصوص کارآمدبوده و باید به آن پرداخته شود.

 

حدادی سامانی یادآورشد: منطقه پدافند هوایی مرکزی ارتش جمهوری اسلامی ایران به این مسئله توجه کرده و برنامه های مهارت آموزی برای کارکنان وظیفه و پرسنل خود با همکاری دیگر نهادهای مرتبط پیش بینی کرده است.

 

وی به عملکرد اداره کل بهزیستی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: کمک به بهبود وضعیت معیشتی و نیازهای مددجویان مهم بوده و امکان تعامل و همکاری بین دو نهاد بهزیستی و پدافند هوایی وجود دارد.

 

*هدفمندسازی دوران سربازی برای جوانان

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: هدفمندسازی دوران سربازی برای جوانان از اهمیت خاصی برخوردار بوده که پیش بینی دوره های مهارت افزایی در این راستا انجام شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید «جانمراد موسوی« با بیان اینمه برای تحقق این موضوع سازمان نیروهای مسلح کشور تفاهم نامه مشترک با سازمان های متولی منعقد کرده اند، خاطرنشان کرد: مهارت افزایی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حرفه آموزی انجام می شود.

 

وی ادامه داد: چنین برنامه هایی در دوران زندگی جوانان کارآمد و موثر خواهد بوده و نتایج خوبی را متوجه این قشر می کند که رضایتمندی برای آنان نیز وجود دارد.

 

کد خبر 1077802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha