شفافیت در انتخاب شهردار از جمله حقوق شهروندی مردم کرج است

فلاحی با اشاره به اهمیت پیگیری مطالبات مردمی به منظور احقاق حقوق آنان گفت: بسیج دانشجویی خواستار شفافیت انتخاب شهردار از طرف وکلای مردم در شورای اسلامی شهر کرج است.

« محمدرضا فلاحی» در خصوص اجرای طرح پیگیری مطالبه شفافیت هزینه های انتخابات کاندیداهای شورای اسلامی شهر کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: از جمله حقوق شهروندان شفافیت انتخابات شهردار است. 

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز افزود: این امر با هدف پاسخگویی به حق شهروندان در خصوص عملکرد وکلای خود در جریان انتخابات شهردار با همت بسیج دانشجویی انجام می شود. 

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به شاخص های انتخاب و بررسی برنامه و سوابق کاندیداهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: جنبش دانشجویی با آگاهی از ضرورت شفافیت پیگیر مطالبات مردمی در زمینه حقوق شهروندی است.

 

وی اظهار کرد: شفافیت پاسخگویی نسبت به سوالاتی مانند چه کسی شهردار شورای شهر جدید است و این انتخاب با چه چارچوب و موازین معینی انجام می شود از جمله سوالات جنبش دانشجویی است.

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز خاطرنشان کرد: بررسی همزمان راهبردها، نگاه کلان به برنامه ها راهبردی، بررسی سوابق و ... از جمله نکات قابل توجه در این جریان دانشجویی است.

 

در پایان فلاحی تصریح کرد: بیان و نشر برنامه نامزدهای شهردار با هدف ارزیابی مردم و بهره مندی از جلسات با حضور نخبگان دانشجویی از جمله راهکارها در راستای شفافیت سازی است.

 

 

 

کد خبر 1077841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha