دولت و نظام با همه توان برای كاهش آلام مردم و انجام خواسته‌های آنان تلاش می‌کند

سلیمانی دشتکی با اشاره به وقايع روزهای اخير خوزستان گفت: دولت و نظام با همه توان برای كاهش آلام مردم و انجام خواسته‌های آنان پای كار آمده اما انتظار است شيوخ، بزرگان و نخبگان استان جوان‌ترها را به خويشتن داری و كنار گذاشتن احساسات كاذب دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» عصر امروز (چهارشنبه ۳۰ تیر) در نشست با تعدادی از شیوخ عرب که با حضور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان برگزار شد، به بيان مشكلات و دغدغه‌های روز استان و كاستی ها و نارسایی‌های مختلف در حوزه‌های زيرساختی و اشتغال پرداخت.

 

استاندار خوزستان با تشريح پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته برای كاهش مشكلات كشاورزان، دامداران و روستاهای دچارتنش آبی اظهار کرد: با مجموعه تصميمات و مصوبات مختلف اعتباری در حدود یک هزار و ۲۰۰ ميليارد تومان برای پرداخت خسارت كشاورزان و دامداران، انجام پروژه‌های ضربتی برای آبرسانی و تامين تانكرهای متعدد در نظر گرفته شده است. 

 

وی افزود: با مصوبه دولت اين اعتبار به صورت ۱۰۰ درصدی تخصيص خواهد يافت و ۵۰ درصد از اين رقم كه حدود ۶۰۰ ميلياردتومان است روز دوشنبه هفته آينده به صورت نقد واريز خواهد شد. 

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه همچنين اقدامات اضطراری برای مرطوب سازی كانال ها و انهار مختلف صورت گرفته است اضافه کرد: در زمينه شبكه فاضلاب و روان آب‌ها نيز با پیگیری‌هایی كه داشتيم ۵۰ ميليون يورو از محل صندوق توسعه ملی جذب شده است. 

 

وی خاطر نشان كرد: در وقايع روزهای اخير استان گلایه مندی ها و خواسته‌های جوانان و مردم بر حق است و دولت و نظام هم با همه توان برای كاهش آلام مردم و انجام خواسته‌های آنان پای كار آمده اما انتظار است شيوخ، بزرگان و نخبگان استان جوان‌ترها را به خويشتن داری، كنار گذاشتن احساسات كاذب و پرهيز از دنباله‌روی و افتادن در مسير نقشه‌های شوم دشمنان نصيحت و ارشاد کنند چرا كه همه ما از همين نظام هستيم و نبايد اجازه دهيم نظام ما آسيب ببيند. 

 

در ادامه «سردار حسن شاهوارپور» با تشريح اقدامات سپاه و نيروهای جهادی برای انجام پروژه‌های ضربتی آبرسانی و امدادرسانی به آسيب ديدگان از خشكسالی تصریح کرد: اين نشست‌های صميمانه ميان مسئولان و مردم در سطح دنيا كم نظير است و اين امر نشان‌دهنده الفت عميق و انسجام ميان اقوام و حاكميت است و مهمترين سرمايه نظام نيز همين اعتماد و رافت اسلامی ميان جامعه و مسئولان است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یاد آور شد: همه ما از خانواده نظام هستيم و در هر خانواده‌ای هم ممكن است اختلاف نظر و كاستی وجود داشته باشد اما نبايد اجازه دهيم بيگانگان و دشمنان از اين اختلافات درونی سواستفاده کنند.

 

کد خبر 1077867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha