نمایشگاه مناسک حج در مسجد تیران برپا شد/ تشکیل پایگاه غدیر

مهدی زاده گفت: نمایشگاه مناسک حج در مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران همزمان با دهه ولایت و امامت برپا شده که بازدید برای عموم مردم فراهم است.

«اکبر مهدی زاده  تهرانی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران اظهارداشت: دعای عرفه در محل مسجد به همت و تلاش هیات ام البنین(ع) خواهران در مسجد قمربنی هاشم(ع) برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران افزود: نمایشگاه مناسک حج در مسجد قمربنی هاشم(ع) تیران همزمان با دهه ولایت و امامت برپا شده که بازدید برای عموم مردم فراهم است.

 

وی اضافه کرد: ورودی جمعیت کنترل شده و موازین بهداشتی برای حضور مردم در کلیه مراسم ها فراهم شده است.

 

*تشکیل پایگاه غدیر به مناسبت دهه ولایت و امامت

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با اشاره به ضرورت هم افزایی بین نهادها برای گرامیداشت عید بزرگ غدیر، خاطرنشان کرد: پایگاه غدیر به مناسبت دهه ولایت و امامت در کانون مسجد تشکیل شده و برنامه هایی به این مناسبت برگزار می شود.

 

وی به برنامه های این مناسبت اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مناسک حج، برگزاری همایش خانوادگی، تجلیل از برترین های کانون، همایش ورزشی، جشنواره بازی های رایانه ای، مسابقه فرهنگی، توزیع نذری، بسته های غذایی، اطعام و جشن غدیر از جمله این برنامه ها به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم است.

 

مهدی زاده با بیان اینکه در گذشته جشنواره رسانه های دیجیتال ملی غدیر برگزاره شده، اذعان داشت: به دلیل عدم تامین اعتبار امسال برگزار نشده ولی فرصت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی پیش بینی شده تا بر اساس خلاقیت افراد با موضوع غدیر از برترین ها تجلیل شود.

 

 *مشارکت مردم در گرامیداشت عید غدیر

 

وی با اشاره به رسالت مردمی برای انتقال پیام واقعه غدیر گفت: مشارکت مردمی بکار گرفته می شود و برنامه های باشکوهی در این مناسبت برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران اضافه کرد: تکریم این مناسبت مهم لازم است و بخش عمده برنامه بر عهده جوانان و نوجوانان است.

 

کد خبر 1077869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha