ارسال اولین محموله کمک های مردمی به مناطق کم آب جنوب کشور

قنبری از ارسال اولین محموله کمک های مردمی شهرستان آستارا به مناطق کم آب جنوب کشور خبر داد.

«بهزاد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به وضعیت نامناسب آبی در مناطق جنوبی کشور اظهارکرد: اولین محموله کمک های مردمی جمع آوری شده به همت گروه جهادی شهید نوروزی، کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه آستارا به مناطق جنوبی کشور ارسال شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به فعالیت های گروه های جهادی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: این اولین محموله ای است که توسط گروه های جهادی تهیه و ارسال شده است و این روند در روزهای آینده استمرار خواهد داشت.

 

وی در خصوص میزان کمک های جمع آوری شده در این مرحله، خاطرنشان کرد: این محموله شامل یک دستگاه تانکر آب یک هزار لیتری و ۳۳ بسته آب معدنی بود.

 

قنبری ارزش ریالی اولین محموله ارسالی به مناطق کم آب جنوب کشور را ۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تانکر آب و بسته های آبمعدنی با کمک خیرین تهیه شده بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به اطعام نیازمندان در اعیاد قربان و غدیر اشاره و اظهارکرد: ذبح گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیرین آستارا و گروه‌های جهادی و پخت و توزیع پنج هزار پرس غذای گرم و تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی در روز غدیر بین نیازمندان از جمله اقدامات شاخص گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان خواهد بود.

 

قنبری با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در برنامه‌های سپاه و بسیج در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: در ایام مبارک دهه امامت و ولیت افتتاح کارگاه تولید چادر مسافرتی را در برنامه اشتغالزایی داریم.

کد خبر 1077921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha