اجرای طرح «خانه های نورانی» در جهرم

عزیزی نیا از اجرای طرح حفظ خانوادگی قرآن با عنوان «خانه های نورانی»، همراه با اهدای ۵۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی در جهرم خبر داد.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح حفظ خانوادگی «خانه های نورانی» با محوریت حفظ سوره مبارکه «صف» در ایام غدیر ویژه خانواده های جهرمی برگزار می شود.

 

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم به شرایط ثبت نام در این طرح اشاره کرد و افزود: برای عضویت در این طرح قرآنی، شرکت حداقل ۲ نفر از هر خانواده الزامی است.

 

وی عنوان «خانه های قرآنی» را برگرفته از حدیث پیامبر (ص) دانست و بیان کرد: وجود مقدس پیامبر عظیم الاشان اسلامی می فرمایند «خانه های خود را با تلاوت قرآن کریم نورانی کنید».

 

عزیزی نیا همچنین با اشاره به اینکه حضور در این طرح رده سنی خاصی را شامل نمی شود، عنوان کرد: در زمان آزمون نیز امتیازات به صورت خانوادگی محاسبه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح خانوادگی حفظ قرآن کریم ویژه فصل تابستان برنامه ریزی شده است، یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این طرح باید نام خود و دیگر اعضای خانواده را به شماره اعلامی ارسال و لینک ثبت نام را دریافت کنند.

 

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون این طرح ۱۴ مرداد ماه بوده و شرکت کنندگان می بایست به صورت اینترنتی و به نشانی https://survey.porsline.ir/s/6d2sGqc ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

وی به جوایز برترین های این مسابقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: به نفرات برتر شرکت کننده در طرح حفظ خانوادگی قرآن کریم ویژه تابستان در شهرستان جهرم ۵۰ کارت هدیه یک میلون ریالی اهدا می شود.

 

عزیزی نیا در پایان اظهار کرد: این طرح با همکاری ادارات و دیگر مراکز قرآنی و فرهنگی شهر برگزار می شود و شرکت کننده در این آزمون باید جهت اطلاع رسانی از نحوه برگزاری آزمون و دیگر توضیحات طرح به نشانی https://rubika.ir/khanehayenoranii در پیام رسان روبیکا مراجعه کنند.

کد خبر 1077927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha