تولیدات رسانه ای نقش مهمی در ترویج صحیح فرهنگ رضوی دارند

صفار هرندی اخبار مرتبط با حرم مطهر رضوی و خدمات آستان قدس رضوی را جزء تاثیرگذار ترین اخبار در سطح کشور و مورد توجه عموم مردم ارزیابی کرد و گفت:تولیدات رسانه ای نقش مهمی در ترویج صحیح فرهنگ رضوی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدحسین صفار هرندی» امروز(۳۱ تیر) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن همایش های ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد، تصریح کرد: ابزار رسانه می‌تواند راه‌های زیادی را برای گره زدن دل‌های مشتاقان به مکتب امام رئوف باز کند و بر همین اساس باید از تولیدات رسانه‌ای در این عرصه بیشتر استفاده کرد که امیدواریم اهالی رسانه با تاسی به مکتب امام رضا(ع)، در پیوند زدن دل عاشقان آن حضرت به این بارگاه، تلاشی در خور شأن و جایگاه آن داشته باشند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اخبار مرتبط با حرم مطهر رضوی و خدمات آستان قدس رضوی را جزء تاثیرگذار ترین اخبار در سطح کشور و مورد توجه عموم مردم ارزیابی کرد و افزود: این فضا دارای ظرفیت عظیم برای تولید محتوای رسانه‌ای است.

 

وی به نقش اثرگذار حضور امام هشتم(ع) در ایران اسلامی نیز اشاره و اظهار کرد: این حضور باعث شرافت و اعتبار برای کشور ما شده و امنیتی را ایجاد کرده است که باعث شد با وجود هجمه های وسیع دشمن در اعصار مختلف تاریخ، این سرزمین از آ‌فات زمانه آن دوران مصون بدارد.

 

صفار هرندی درباره نقش مهم تولیدات رسانه ای در ترویج صحیح فرهنگ رضوی گفت: گاهی پیام هایی که درباره مناسبت های دینی در فضای مجازی منتشر می شود، خارج از سیره و معارف دینی است و منشا تولید آن نیز مراکز معاند و مخالف با ارزش های اسلامی است، اما به دلیل ارائه نشدن محتوای صحیح، همین پیام های نادرست توسط برخی کاربران و از روی عادت، در شبکه های مختلف فوروارد می‌شود.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در چنین شرایطی که دشمن برای تضعیف این باورها و اعتقادات تلاش می کند، وظیفه ما ترویج ارزش های اعتقادی بر پایه منابع دینی و آموزه های اهل بیت (ع) و حفظ آن ها است.

 

وی توسعه خدمات آستان قدس رضوی را اقدامی مورد نیاز برشمرد و افزود: حرم مطهر حضرت رضا(ع) و خدمات آستان قدس رضوی، یکی از منحصر به فرد ترین مکان ها و خدمات دینی است و توسعه این خدمات زمینه ساز توسعه خدمت به مشتاقانی خواهد شد که تلاش دارند در مناسبت های مختلف مذهبی، در این مکان مقدس حضور داشته باشند.

کد خبر 1077962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha