اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در لارستان

سردار حبیبی گفت: طرح ارتقای امنيت اجتماعی در لارستان با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و قاچاق کالا به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (پنج شنبه 31 تیر) از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در شهرستان مرودشت خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت:  2 سارق در مرودشت که مرتکب17 فقره سرقت از اماکن خصوصی شده بودند در این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: ماموران بخش «سیدان» مرودشت این 2 سارق را شناسايی و در مخفيگاهشان دستگير کردند که در بازجویی اوليه به 17 فقره سرقت از اماکن خصوصی در نقاط مختلف اقرار کرده و با طی مراحل قانونی به زندان فرستاده شده اند.

وی تاکید کرد: لازم است تا مالکان اماکن خصوصی مانند باغ ها اقدامات امنیتی مانند نصب دوربین مدار بسته را انجام ددهند و مراتب مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در لارستان خبر داد و عنوان کرد: این طرح در 48 ساعت گذشته به اجرا درآمده که هدف آن برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و قاچاق کالا است.

وی اعلام کرد: با اجرای این طرح در لارستان 14 کیلو تریاک کشف و 6 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند و پنج دستگاه ماینر، چهار موتور سیکلت سرقتی، پنج هزار و 300 ليتر گازوئیل قاچاق و ... کشف شده است و مردم نیز با همراه شدن در این طرح ها می توانند در ایجاد بیشتر نظم و امنیت سهیم باشند.

کد خبر 1077983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha