آموزش غیرحضوری تدبر در قرآن کریم توسط کانون آفرینش ادامه دارد

زمانی گفت: آموزش غیرحضوری تدبر در قرآن کریم با محوریت جزء ۳۰ قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان همچنان ادامه دارد.

«عذرا زمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آموزش غیرحضوری تدبر در قرآن کریم با محوریت جزء ۳۰ قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی تدبر در قرآن در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این دوره آموزشی، به صورت رایگان، با پشتیبانی اساتید توانمند حوزه تدبر در قرآن کریم برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهی نامه رسمی اعطا می شود.

 

زمانی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزش قرآن از برنامه‌های فرهنگی است که اما امسال با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا این برنامه‌ به صورت مجازی برگزار می‌ شود.

 

وی گفت: این دوره که با بررسی ساختار وجودی انسان «از ادراک تا عمل» همراه است تلاشی برای فهم حقایق قرآن به قصد عمل و جاری کردنش در زندگی چرا که قرآن کتاب زندگی و کتاب باورها و رفتارهای شایسته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: هدف این دوره آشنایی بیش‌تر با مهارت درک معنا و تدبر در آیات قرآن کریم است.

 

کد خبر 1078002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha