امامزادگان چهارمحال و بختیاری میزبان طرح «ولایت علوی، اکمال دین نبوی»

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری طرح «ولایت علوی، اکمال دین نبوی»، گفت: این طرح از روز عرفه در اماکن و بقاع متبرکه استان آغاز شده و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

حجت‌الاسلام «علی مهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با اعیاد قربان تا غدیر برنامه های متنوعی در بقاع متبرکه استان پیش بینی شده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری طرح «ولایت علوی، اکمال دین نبوی»، افزود: این طرح از روز عرفه در اماکن و بقاع متبرکه استان آغاز شده و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه مراسم دعای عرفه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در امامزادگان استان برگزار شد، اظهار کرد: در روز عید قربان نیز با برگزاری طرح «تبرکات علوی» گوشت های قربانی بین نیازمندان در سراسر استان توزیع شد.

 

حجت الاسلام مهرابی طرح «شمیم ولایت» را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دهه برشمرد و تصریح کرد: در ایام دهه امامت و ولایت بسته های معیشتی و غذای گرم در میان مستمندان و نیازمندان توزیع می شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از افتتاح مرکز قربانی در جوار آستان امامزاده علی اکبر(علیه السلام) نافچ خبر داد و اضافه کرد: این مرکز با همکاری کمیته امداد استان و با هدف ذبح قربانی در اعیاد قربان و غدیر راه اندازی شد.

 

وی تبدیل بقاع متبرکه استان به قطب فرهنگی را از اهداف کلی برگزاری این طرح ها خواند و خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ وقف و تبیین معارف واقعه غدیر خم از دیگر راهبردهای این طرح هاست.

 

کد خبر 1078052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha