واکنش حزب الله لبنان به نقض حاکمیت لبنان و بمباران سوریه

حزب الله با صدور بیانیه ای حمله بامداد پنجشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه تجاوزی آشکار به خاک لبنان و سوریه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المنار»،  فرماندهی حزب‌الله در منطقه «جبل و الشمال» لبنان در بیانیه ای  هتک حرمت مجدد رژیم صهیونیستی به حاکمیت لبنان را محکوم کرد  و گفت: حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه تجاوز آشکار به خاک این کشور و حاکمیت لبنان است.

 

در این بیانیه آمده است: جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر حاکمیت لبنان را نقض کرده و از طریق حریم هوایی لبنان سوریه را بمباران کردند و این بمباران در سایه سکوت مجامع بین‌ المللی و مدعیان حافظ حاکمیت و استقلال کشورها صورت گرفته است.

 

حزب ‌الله در این بیانیه بار دیگر تاکید کرد:  حمله بامداد پنجشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه تجاوزی آشکار به خاک لبنان و سوریه است.

 

در این بیانیه آمده است: ما در کنار اهالی جبلیه هستیم و از خداوند متعال می خواهیم تا لبنا را از تجاوزهای رژیم صهیونیستی که راهی جزو مقاومت در برابر آن نیست، حفظ کند.

 

در همین راستا، تلویزیون سوریه گزارش داد که ارتش این کشور توانست چندین موشک شلیک ‌شده ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز آسمان حمص و قبل از اصابت به اهداف مورد نظر منهدم کند.

کد خبر 1078120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha