حضور ۲۳۷ آموزشیار سوادآموزی و معلم قرآنی کردستان در آزمون استخدامی

رمضان یوسفی از حضور ۲۳۷ آموزشیار سوادآموزی و معلم قرآنی کردستان در آزمون استخدامی خبر داد و گفت: این آزمون با همکاری جهاد دانشگاهی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رمضان یوسفی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کردستان در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی نهضت‌سوادآموزی، عملکرد مطلوب جهاد دانشگاهی استان کردستان را در برگزاری این آزمون قابل تقدیر دانست و با اشاره به تفاهم نامه ملی در رابطه با اجرای آزمون‌های سراسری اظهار کرد: استقرار همه آزمون‌ها در سازمان سنجش یک ایراد بزرگ را به وجود آورده است اما در سال گذشته جهاددانشگاهی ثابت کرده که می‌تواند آزمون‌ها را بصورت کاملا موفق برگزار کند.

 

 

وی گفت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت‌های خوبی است که باید از آنها بیشتر بهره‌مند شد.

 

 

یوسفی افزود: برگزاری آزمون داخلی  آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی امروز همزمان با سراسر کشور توسط جهاد دانشگاهی با رعایت کامل تمام پروتوکل های بهداشتی انجام گرفته است.

 

 

وی در ادامه افزود: در راستای تفاهم‌نامه ملی سه دوره ICDL، نگارش و فن بیان توسط جهاددانشگاهی در سطح استان برگزار می‌شود که باتوجه به کیفیت بالا دوره‌ها، شاهد خروجی بسیار خوبی از آن بودیم.

 

 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی در سطح استان توسط جهاددانشگاهی تصریح کرد: این دوره‌ها در مراکز شهرستانی جهاددانشگاهی برگزار شد و سرآغازی برای همکاری میان این نهاد با آموزش و پرورش استان کردستان بود.

 

 

وی عنوان کرد: در ۲۰ تیر ماه 1399 مرحله اول آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برگزار شد و اکنون نیز مرحله بعدی آن برای افراد جامانده از آزمون، کسانی که پرونده نداشتند و افرادی که در آزمون قبول نشده بودند در روز جمعه به اتمام رسید.

 

 

رمضانی اضافه کرد: تعدادی از آموزش دهندگان سوادآموزی در کردستان مدرک کاردانی دارند و امیدواریم در سال تحصیلی جدید این افراد جهت شرکت در دوره کارشناسی به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی معرفی شوند.

 

 

وی گفت: این آزمون توسط جهاددانشگاهی استان کردستان با حضور 237 نفر برگزار شد.

کد خبر 1078159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha