اعزام ۱۱۰ مبلغ به مناطق مختلف ملایر در دهه ولایت

حجت الاسلام نجفی گفت: ۱۱۰ مبلغ به مناطق مختلف ملایر در دهه ولایت با هدف تشریح واقعه غدیر و فضایل حضرت علی(ع)، سخنرانی، مشاوره و...اعزام شدند .

حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: غدیر  واقعه مردمی است و باید کار برای غدیر نیز مردمی باشد  اما اهمیت غدیر بر کسی پوشیده نیست و دستگاه‌های اجرایی، نهادها و خیرین باید به صورت اعتقادی برای بزرگداشت این مناسبت مهم پای کار باشند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی  ملایر با اشاره به برنامه های این اداره در دهه ولایت افزود: این برنامه ها با همکاری سایر ادارات و نهادها از جمله اداره اوقاف و امور خیریه، سپاه، گروه های ج، اقشار مختلف ، هیئات مذهبی و ... برگزار می شود.

  وی از اعزام ۱۱۰ مبلغ به مناطق مختلف ملایر در دهه ولایت اشاره کرد و گفت: تشریح واقعه غدیر، تشریح تشخصیت و فضایل حضرت علی(ع)، سخنرانی، مشاوره و... از فعالیت های این مبلغان در دهه ولایت است.

 

وی همچنین ازراه اندازی ایستگاهای صلواتی در سطح شهر در عید غدیر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در ملایر همه برنامه ها با هماهنگی ستاد ملی کرونا انجام می شود.

 

  وی همچنین از راه اندازی کاروان شادی با همکاری سپاه و اداره اوقاف و امور خیریه و  اداره تبلیغات اسلامی ملایر در روز عید غدیر در نقاطی از شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: اجرای برنامه های متنوع و شاد از جمله فعالیت  این کاروان  شادی است.

 

وی اطعام دهی غدیر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و گروه های جهادی را از دیگر برنامه های این اداره در عید غدر برشمرد و یادآور شد:  همه برنامه  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1078168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha