محرومیت زدایی از شهرستان فریدن نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم است

حجت الاسلام سیاوشی گفت: محرومیت زدایی و کمک ویژه به توسعه فریدن نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق کمتر توسعه یافته است.

حجت الاسلام «اسماعیل سیاوشی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  اصفهان با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان فریدون و محرومیت هایی این منطقه اظهارداشت: این ظرفیت و توان باید توسعه و از طرفی دولت ها توجهشان را به این مناطق و شهرستان های غرب جلب کنند.

 

 امام جمعه داران با اشاره به انتظاراتی که از دولت سیزدهم وجود دارد، افزود: در راستای شعار عدالت و مبارزه با ظلم و بی عدالتی و فساد ستیزی کار کند و مدیرانی با چنین ویژگی هایی را منصوب کند.

 

وی ادامه داد: محرومیت زدایی و کمک ویژه به توسعه فریدن نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق کمتر توسعه یافته است تا با چنین اقدامی شاهد رونق زندگی و کاهش مهاجرت ها باشیم.

 

حجت الاسلام سیاوشی با اشاره به دغدغه اشتغال و ضرورت تامین آب کشاورزی و توسعه زیرساخت ها در این منطقه خاطرنشان کرد: دولت با نگاه به مناطق محروم و اختصاص امتیاز خاص فرصت توسعه را فراهم سازد.

 

وی بهره گیری از ظرفیت های مدیریتی بومی و نیروهای جوان این منطقه برای اعتلای شهرستان فریدن را مهم بیان کرد و اظهارداشت: نیازها، فرصت ها و راهکارها باید جمع آوری و ایده های خوب برای گره گشایی از مشکلات مورد استفاده قرار گیرد.

 

*پاسخ مسئولان به مشارکت مردم

 

امام جمعه داران با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم با وجود مشکلات معیشتی پای صندوق های رای حاضر شدند ولی عملکرد سازنده مسئولان پاسخ خوبی به این مشارکت خواهد بود.

 

وی ادامه داد: این حضور ارمغانی برای نظام و نمایشی از دموکراسی بوده که زمینه ساز پیشرفت و توسعه جامعه خواهد بود و دشمنان را ناامید کرده است.

 

امام جمعه داران بر حفظ وحدت و انسجام و دوری از سیاست زدگی تاکید کرد و گفت: همبستگی و هم افزایی بین مردم موجب افزایش همکاری ها و پیشرفت و توسعه می شود.

 

کد خبر 1078176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha