اجرای طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» در مرداد ماه در قزوین

اسماعیلی گفت: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب فروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) با عنوان «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» از نهم تا پانزدهم مردادماه در کتاب فروشی‌های عضو طرح سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدحسین اسماعیلی» با اشاره به ثبت‌نام کتاب فروشی ‌های استان قزوین در طرح تابستانه کتاب 1400 بیان کرد: پیش از اجرای این طرح، مطالبات کتاب فروشی‌ های عضو طرح «بهارانه کتاب 1400» به آنها پرداخت خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب 1400» از سه شنبه بیست ‌و نهم تیرماه 1400 در استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شده از این‌رو کتابفروشی‌های می ‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت ‌نام در این دوره از طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب فروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) اقدام کنند.

 

وی افزود: کتاب فروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین توزیع یارانه کتاب، برای شرکت در «تابستانه کتاب 1400» نیاز به ثبت‌ نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تائید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب فروشی‌ها با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس هم سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح پیشین 200 هزارتومان بود، در «تابستانه کتاب 1400» به مبلغ 300 هزارتومان افزایش می‌یابد.

 

وی گفت: خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتاب فروشی‌های سراسر کشور به صورت مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: در این‌ طرح، کتاب فروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، می‌توانند پس از ثبت‌نام، کتاب‌های خود را که با شرایط و ضوابط تعیین شده مطابقت دارد به مخاطبان بفروشند.

 

وی یادآور شد: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب فروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) با عنوان «تابستانه کتاب 1400» از نهم تا پانزدهم مردادماه در کتاب فروشی‌های عضو طرح سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1078203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha