کرونا باعث نیمه تعطیل شدن برنامه های کانون شده است

گودینی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تشدید آن برنامه های کانون بصورت نیمه تعطیل برگزار می شود.

رضا گودینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کرونا در کار ما خیلی اختلال ایجاد کرد و بسیاری از کلاس ها و برنامه های کانون لغو یا با محدودیت برگزار شد.

 

 مسئول کانون امام محمد باقر(ع)  کنگاور افزود: در طرح ایران قوی جوانان این کانون با جدیت و در حد توان فعالیت و در یک رقابت سالم شرکت کردند و چند رواق و برنامه بطور ویژه ایچاد کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: جوانان کانون در بحث ورزش  در رشته فوتبال در استان با شرکت در مسابقات حایز رتبه شدند  برپایی کلاس جبرانی برای دانش آموزانی که در درس ها ضعیف هستند ، برگزاری کلاس آموزش قرآن ، احکام ، تفسیر و  ختم قرآن، برپایی کلاس های مختلفی مخصوصا رباتیک توسط جوانان این کانون  که در رشته های  مهندسی ، دکتر و دکترای فیزیک درس خوانده اند گرداننده می شود از جمله برنامه های  این کانون است.


گودینی با اشاره به فصل تابستان و برنامه های اوقات فراغت این کانون تصریح کرد: سال های گذشته برنامه های مختلف و متنوعی برای جوانان و اعضا برگزار کردیم ولی متاسفانه امسال اگر کرونا و شرایط بد آن بگذارد برای  فصل تابستان کلاس های قرآن و خطاطی برگزار خواهیم کرد و همچنین تیم فوتبال نیز همچنان پا برجاست و فعالیت دارد .

کد خبر 1078226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha