طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» سطح مهارت های اجتماعی جوانان را ارتقا می دهد

مظاهری گفت: این طرح سعی دارد تا بین نهاد مسجد، مدرسه و خانواده پیوند ایجاد کند و زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مسجد را فراهم کرده و موجب شناسایی، پرورش و رشد استعدادهای فرهنگی هنری آنها شده و موجب نشاط و ارتقای سطح مهارت های اجتماعی شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» سعی دارد تا بین نهاد مسجد، مدرسه و خانواده پیوند ایجاد کند و زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مسجد را فراهم کرده و موجب شناسایی، پرورش و رشد استعدادهای فرهنگی هنری آنها شده و موجب نشاط و ارتقای سطح مهارت های اجتماعی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح اوقات فراغت بجه های مسجد در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان همزمان با سراسر کشور ۱۰ تیر آغاز شده آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: پیوند بیشتر «مسجد، مدرسه و خانواده»، جذب حداکثری به مساجد، شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری محلات و ایجاد نشاط و ارتقای سطح مهارت‌های اجتماعی از اهداف این طرح است.

 

مظاهری اظهار داشت: طرح ملی اوقات فراغت با عنوان «مدرسه، مسجد، تابستان» به میزبانی 10 کانون فرهنگی هنری مساجد محوری در سطح استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طرح اوقات فراغت بچه های مسجد در سال جاری با عنوان «مسجد، مدرسه، تابستان» با همکاری معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

 

وی بابیان اینکه این طرح امسال با رویکرد شبکه سازی و جریان سازی و استفاده از ظرفیت های مردمی و فعالان اجتماعی محله و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار می شود ابراز کرد: امام جماعت و مراکز آموزشی تربیتی محلات محور برگزاری این طرح هستند.

 

کد خبر 1078255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha