بانوی ریگانی در مرحله کشوری طرح مهرواره همدل برگزیده شد

مسئول طرح مهرواره همدل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از معرفی زهرا حسینی زاده در مرحله کشوری طرح مهرواره همدل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام اژدری، شنبه(۲ مرداد) به رسانه ها اعلام کرد: زهرا حسینی زاده از شهرستان ریگان در طرح مهرواره همدلی برگزیده کشوری شد.

 

 

 

مسئول طرح مهرواره همدل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: 14برگزیده به مرحله کشوری در طرح مهرواره همدل معرفی شدند که زهرا حسینی زاده از ریگان کرمان از برگزیدگان کشوری است.

 

 

 

وی افزود: نامبرده دارای چهار فرزند و نان آور خانه است و تنها درآمد او از کارگاه کوچک خیاطی در منزل است و تاکنون ساخت مسکن برای خانواده ها، ساخت یک باب منزل مسکونی برای زن سرپرست خانوار، ساخت 8 حمام و سرویس بهداشتی، آموزش خیاطی به بانوان و هدیه 5 چرخ خیاطی، تامین جهزیه کامل به نوعروسان، حل مشکل آموزشی دانش آموزان نیازمند و خرید 20 تبلت، جمع آوری و هزینه بیش از یک میلیارد کمک های مردمی و اشتغال زایی برای6 خانواده با پرورش جوجه و گوسفند از اقدامات انجام شده او به شمار می رود.

 

 


مسئول طرح مهرواره همدل استان کرمان اظهار کرد: از مهر ماه گذشته تا کنون این بانو قریب به 3 میلیارد تومان از طریق شبکه ای که ایجاد کرده و کمک خیرین به نیازمندان محلات از طریق امام محله ها  و امام روستا کمک کرده است.

 


وی در پایان گفت: آرای مردمی مهرواره همدلی در سطح کشوری آغاز شده و مردم می توانند جهت رای به خانم حسینی عدد 16 را به سرشماره3000212 ارسال کنند‌.

 

 


گفتنی است؛ در طرح مهرواره همدل دو هزار و 560  مسئله در استان کرمان ثبت و حل شد.

کد خبر 1078275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha