تقویت صنعت گردشگری شیراز در سیستم مدیریت شهر باید رفع شود

شرفی گفت: ظرفیت های گردشگری شیراز باید مورد توجه بیشتر این دوره از شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز قرار بگیرد تا موانع موجود برای تقویت صنعت گردشگری در سیستم مدیریت شهر باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سهراب شرفی»، امروز (شنبه 2 مرداد) در نشست هم اندیشی فعالان صنعت گردشگری کلانشهر شیراز با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز در اتاق بازرگانی فارس گفت: گردشگری ظرفیت مطلوبی است که تقویت آن باید مورد توجه ویژه منتخبان ششمین دوره شورای شهر شیراز قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس افزود: شهر شیراز دارای ظرفیت های مطلوبی در حوزه گردشگری است و در گردشگری مذهبی، اکوتوریسم، سلامت، جاذبه های مکمل و گردشگری رویداد حرفی برای گفتن دارد که باید مورد توجه بیشتر این دوره از شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: گردشگری باید به عنوان یک صنعت آینده ساز و ثروت آفرین مورد توجه باشد و مورد محوریت قرار گرفتن صنعت گردشگری در استان فارس به توسعه بخش های دیگر و ثروت آفرینی در استان منتهی خواهد شد.

شرفی تصریح کرد: فعالان بخش خصوصی فارس می توانند با ایجاد تحول و نوآوری در صنعت گردشگری وارد عرصه شوند و بافت تاریخی شهر شیراز ظرفیت خوبی برای توسعه صنعت گردشگری استان دارد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نشست با منتخبان شورای اسلامی ششم شهر شیراز بیان کرد: اتاق بازرگانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در دوره جدید انتظار دارد تقویت صنعت گردشگری را در اولویت قرار دهند و از نخبگان حوزه گردشگری استان نیز باید استفاده کنیم و موانع موجود برای تقویت صنعت گردشگری در سیستم مدیریت شهر باید رفع شود.

شرفی ادامه داد: اگر بخش دولتی نمی تواند کاری در توسعه بیشتر و بهتر گردشگری انجام دهد بر سر راه فعالیت بخش خصوصی نیز مانعی باشد.

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی فارس برای توسعه استان و صنعت گردشگری فارس و شیراز در کنار بخش دولتی و خصوصی تلاش می کند.

کد خبر 1078343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha